Hot topic (has created a thread with over 1,000 views)
Goodies! (has entered a competition)
Voter (has entered a poll)
Facebook addict! (has used the Facebook App)
Navigate to a game sheet from a news item
Read all live news items
Somebody likes me (has been added as a friend)
All about me (has completed the user profile)
Quote:
Originally Posted by Jarlino
Oui, mais il n y a pas un date confirm‚e.
Amazon.uk … des pre-orders sur le site pour le fin de fevrier.
Tu es sur ?
Jai beau cherch‚ je ne trouve rien sur amazon.co.uk...
Le seul truc que je trouve, ce sont les pad :/
Gameshark vas le proposer aux UK, mais ils ne livrent pas en France :/
Sachant que le stick est en ‚dition limit‚e, jaimerais bien le r‚server avant sa sortie
Je me demandais si Street Fighter 4 ‚tait bel et bien confirm‚ sur PC car je compte bien lacheter sur PC vu que je nai ni PS3 ni XBOX 360...
Si oui sortira t il le mˆme jour ?
Jai pr‚-command‚ mon stick TE chez smartoys ya plus dun mois … Bruxelles mais yen aura pas des masses et ya d‚j… quelques r‚servations donc grouillez-vous ;-)... (… voir sur le forum)
Moi je laie eu aujourdhui sur Xbox 360 en collector, cest de la bombe ce jeu, un peu frustrant de jouer avec le pad officiel Xbox.
Faut que jinvestisse dans un FightPad ! :P
Hot topic (has created a thread with over 1,000 views)
Je me suis procuré Street Fighter IV version PS3 est franchement il est excellent d'ailleurs je rajouterai que la version PS3 s'est plus vendu que la version Xbox 360 au Japon .
Quote:
Street Fighter IV sells out in Japan!!
On day one of Street Fighter IV's Japanese launch, all 86,000 copies available were completely sold out!!! According to PS3Center (via Joystiq), the first-day sales break down to 58,000 copies sold for the PlayStation 3, and 28,000 sold for the Xbox 360. Capcom admits they were totally overwhelmed by the demand, and will begin shipping more copies to Japan next week. Will history repeat itself in America on February 17th?! Hope you got your copy pre-ordered.