|
04-11-08, 22:33
|
|
|
New Member
Loyalty Level 1/12
 Hot topic (has created a thread with over 1,000 views)
|
noubliez pas le mode mercenaire , avec am‚liorations darmes, donc XP et grade  , pas mal de maps pour jouer ce mode, pouvoir le jouer en coop … 2, et aussi si pouvait Mr.capcom fait un mode multi en plus de sa, pour du 3 contre 3 au moins, se serait d‚ja pas mal avec quelque zombie au milieu de tout sa...
Please Mr capcom dont forget mercenaries mode in this game (resident evil 5), with upgradeable weapons, XP point with grade, play this mode in co-op.
And if you can, dont forget multiplayer game, 3 vs 3 will be cool i think witj no lag, and add some zombie for fun  bie
|
|
|
|
04-11-08, 22:39
|
|
|
Moderator
Loyalty Level 2/12
Current Mood:
|
English?

|
|
|
|
05-11-08, 10:16
|
|
|
New Member
Loyalty Level 1/12
 Hot topic (has created a thread with over 1,000 views)
|
Okai  thanks you for answer. But i will have some deception if the game dont have mercenaries mode. Because its a very good mode for spent time when you have finish the game. Better than mini-games or mini-story game. And if they do a very very good mercenaries mode, with lot of map, scoring, Xp ... the game will have a better succes.
|
|
|
|
05-11-08, 18:29
|
|
|
Moderator
Loyalty Level 2/12
Current Mood:
|
Quote:
|
Originally Posted by thezombiemessia
European forum. European languages.
|
My bad, I thought it was English only...

|
|
|
|
11-11-08, 18:02
|
|
|
Advanced Member
Loyalty Level 2/12
|
Quote:
|
Originally Posted by akawiwi
noubliez pas le mode mercenaire , avec am‚liorations darmes, donc XP et grade  , pas mal de maps pour jouer ce mode, pouvoir le jouer en coop … 2, et aussi si pouvait Mr.capcom fait un mode multi en plus de sa, pour du 3 contre 3 au moins, se serait d‚ja pas mal avec quelque zombie au milieu de tout sa...
Please Mr capcom dont forget mercenaries mode in this game (resident evil 5), with upgradeable weapons, XP point with grade, play this mode in co-op.
And if you can, dont forget multiplayer game, 3 vs 3 will be cool i think witj no lag, and add some zombie for fun  bie
|
je parle francais et anglais. a mon avis, je pense que resident evil est amusant mais je crois que dead rising est tres cool et incroyable! lannee prochain, je vais acheter dead rising pour wii! ca sera fantastique!!!!!!
SVP monsieur capcom - Please mister Capcom
SVP is short for sil vous plait which is the way youd say please to a person who is either older than you or youve just met- to be polite!
|
|
 |
Posting Rules
|